Back to reality..

Tänk att man har lyxen att få åka utomlands på semester med hela familjen. 
Ibland skäms man ju för hur jävla bortskämd man är! Usch och fy. hehe 
Kom hem från Teneriffa i sön efter en vecka av ren njutning. Tanken var från början att vi kanske skulle gjort nån utflykt och att jag och ena brorsan skulle gått ut och festat lite iaf. Men icke! 
Så fort man kommer fram är de som att man bara släpper allt, ALLT! Det blev bara dega i solen hela dagarna och en massa god mat och kortspelande på balkongen med diverse tilltugg. Såååå skönt att bara göra ingenting!!! :D 
Men lite shopping blev de faktiskt mitt i solsemestern! :) Hittade 2 klänningar från Mango, 2 T-shirtar från nåt spanskt märke som hade as mycket roliga grejer och en liten väska och ett par örhängen! Maria likes!!! :D
Självklart blev de ju lite sprit och godis i taxfree också! Men det är ju nästan obligatoriskt! haha

Sen var de ju bara packa väskorna igen och så bar de av till lilla Sverige igen. Borta bra men hemma bäst!
Skönt att få sova i sin egen säng (på Teneriffa fick jag bäddsoffan som var en ca 5 cm tjock skumgummimaddrass på betongstomme)! Skönt att kunna duscha hur länge som helst utan att vattnet tar slut. Skönt att vattnet inte luktar klor, att man förstår va alla säger, att ha ett eget rum och att kunna dricka vattnet bara sådär. haha

Tro de eller ej så var det faktiskt skönt och kul att gå till jobbet idag, tillbaks till trygga vardagen. Hehe
Redan är helgen inplanerad och kommande 2 helger! Och efter det bär det av till Amsterdam! Haha. En upptagen dam är jag minsann! :D

Bäst: Min säng!
Sämst: Skavsår

Ciao så länge..


    Här vill jag bo!!!



 Mmmmm, surfar snubbar!! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0