Det perfekta flirtstället!

Hemma igen... efter en minst sagt intensiv helg. Gårdagens partajande i Västerås (som btw är sveriges 5 största stad) var en stor succé.
Jag var överallt och ingenstans med alla och ingen. 
Västerås är större än man kan tro!! Tappade som seden är, bort alla och irrade omkring i västerås själv i säkert 30 min! Läskigt värre, eftersom min telefon också lagt av. Hehe. 
Men trots all alkohol och dimma kom jag så småningom hem till Axelsson och resten som hade krypit ner i sängen och soffan.
Kvar fanns en liten plats på golvet! Så jag fick sova på ett täcke på golvet med en sovsäck som täcke. Mysigt!! Fast det fanns dom som hade de värre.... Gunnarsson sov ute i korridoren ett tag för att sen ta plats bredvid alla väskor med endast en kudde som sällskap! Haha 

Idag när alla vaknat och det städats en del begav sig vännerna till Mc Donalds för att införskaffa lite frukost/lunch/bakiskäk. Mmmmm.. För fröken Berge blev en intilliggande "restaurang" för frestande och hon kunde inte stå emot frestelsen att gå in på Subways och köpa en ap god macka! Mumma!!! 
Efter detta städades det lite till hemma hos Herr Axelsson... Vännerna hade hunnit åstadkomma ett smått kaos i den lilla lägenheten. Haha. Nöjda med sina insatser i städningen (vilka bestod i att ligga och dega i soffan) tog vännerna tåget hem till sina respektive städer landet runt. 
Hemma i sitt lilla radhus i P-hagen har det nu dammsugits, duschats, ätits och sovits. En mycket bra söndag! Hehe. 

Btw... Jag har hittat det perfekta och ultimata stället att flirta på. Centralstationen! Där rör det sig sjukt mycket folk varje timme. Perfekt att passa på och flirta hej vilt! Chansen att du träffar på de människor du ser där är ju så liten att den knappt finns! Så varför inte passa på!? Utforska nya områden!! :) 

Bäst: Min mumisga Hallonsodadrink 
Sämst: Inget schampoo hemma! :S 

Ciao så länge...

image29  Det började bra..

image30 
Sen blev de bara bättre... Haha
Grabbarna rockar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0