Fram med Godisväskan!

Vad i hela helvete är det för fel på mig lr min kropp!!!???
Jag har ju för fan inte gjort annat än gått och varit förkyld i år!!! Men då var de tydligen dags igen... ny förkylning på g.
Det roliga för oss som är pollenallergiker är att man, nu när pollensäsongen är igång, inte vet om man fortfarande är förkyld eller bara snorig av den där jävla allergin!! Vilket gör de rätt svårt att veta när de e ok att träna och inte. Det var de tydligen inte för mig i tis, ok att träna alltså, för nu mår jag mindre bra! Gosch!!! Hur svårt kan de va??!
Ska fan ta och vaccinera mig mot den här skiten! Lika jävla bra! 

Sådär, då har jag klagat tillräckligt! haha.
Åt världens godaste kycklinggryta till middag, min mamma e bäst på att laga mat (eller iaf den grytan). :D
Nu ska jag bara luta mig tillbaka och kolla på ännu ett Gossip Girl avsnitt. Vid det här laget är jag helt fast, tror jag har en liten crush på Serena's Dan. Han e ju bara för nice! Och Chuck är de ju inget fel på heller, de e nåt visst över badboy-killar. Hehe.

Bäst: Våren är här!!! (Peppar, peppar... om en vecka är de väl snö igen)
Sämst: Papercuts!

Ciao så länge...


Funderar på att göra det här motivet som en tattoo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0