Har du också ridit på en ko??!

Ni vet dom där drömmarna som gör att man vaknar som ett stort frågetecken och bara "VA??"
Hade en sån härom dagen mellan 8 och 8.30 (då jag skulle gå upp).
Drömmen börjar med att jag hoppar upp på en ko och sätter iväg i full galopp på nån jävla snittslad bana. Var tydligen med i nån tävling där ett av delmomenten var att man skulle rida runt nån bana och runda en kon. Problemet var ju bara att jag red på en ko och de andra laget hade en häst (kanske var för att mitt lag hade mindra poäng lr nåt sånt. Inte fan vet jag!!). Så för dom jag de ju avsevärt mycket fortare. Och jag satt där på kon och sparka förtvivlat och bara kände frustrationen komma vällande! Haha.
Jag var till och med upprörd över att de andra laget fick en häst, när jag vaknade!! HAHA

Jag har en vän, vi kan kalla henne Sara. Som har en "speciell vän". Sitt nuvarande ragg om ingen fattade...
En kväll var Sara hemma hos sig med sitt ragg och dom hade vääääldigt trevligt. ;)
När ragget då äntligen kommer råkar han spruta Sara i ögat!!!
Sara säger "Aj"... och han ursäktar sig snabbt med ett litet "Förlåt, jag siktade inte!"
Haha, nä tacka fan för att man inte siktar!! Garva som en tok när hon berätta!
"Jag siktade inte!" HAHAHA!

Om jag någon gång är gravid och har härligt mjölkstinna tuttar ska jag spruta min kille i ögat. BARA för att kunna säga till mina kompisar att jag sprutade min kille i ögat!!! HAHAHA.

Bäst: Att äta glass i solen! :D
Sämst: Att bli sprutad i ögat! HAHAH.. förlåt "Sara", jag kan inte sluta garva!

Ciao så länge alla sprutare...

Kommentarer
Postat av: malin

OMG!
kan jag stämma dig för lidande?
jag skrattade så jag ramlade av stolen när jag läste ditt inlägg...
killar måste lära sig att sikta asså! hahaha

2008-04-19 @ 22:04:34
URL: http://mallan-outofideas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0