Inga små mammor i rulltrappan får vara!...

Fem små mammor hoppade i rulltrappan
En trilla ner och slog sitt lilla ben
Dottern ringer doktorn och doktorn svara;
Inga små mammor i rulltrappan får vara

Var ledig idag och spenderade dagen med att strosa runt i stklm med mor min. Kom hem betydligt mycket fattigare. Mestadels för att jag var tvungen att bunkra upp mitt medicinförråd av allergimediciner. 650 spänn för lite nässpray och ögondroppar och några löjligt små tabletter!!! :(
Därför var jag ju tvungen att tröstshoppa en klänning på TopShop. :D
Därefter gick vi på fotoutställning på kulturhuset. Mycket mysigt... otroligt fina bilder!!
Lunch hanns också med, på Café Coppola. Om du inte varit där... gå dit!!! Såååå goda mackor!
Jag åt en foccacia med tomat, mozzarella, parma och pesto och mammsen åt nån slags wrap. Sjukt gott!
Och ta en kanelbulle till efterrätt, de va fan nåt av de godaste jag ätit! haha

Efter en långpromenad i solen sitter jag nu och väntar och hoppas på att en viss person ska ringa och tala om att det visst blir bio idag. hehe

Bäst: Min nya klänning :D
Sämst: Att medicin e så dyrt! Tur att man har råd med de iaf!

Ciao så länge...

Kommentarer
Postat av: kattis

Det blev bio :)
- We stop traffic!!

2008-04-17 @ 00:22:02
URL: http://bananahamock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0