Jävla biljävel!!!

Igår va en riktig degar dag i bakisens tecken... Hehe
Vid middagen kände jag ett plötsligt behov att gå på bio. Ringer upp Prins Fredrik och tvingar med denne på 10'000 BC. En helt ok film må jag säga. Trodde den skulle va lite annorlunda, men de va ändå en bra film.

Ca 45 innan bion börjar gick vi hemifrån för att hämta bilen för att åka och plocka upp Prins Fredrik. Jag, redan då en aning trött, lyckas när jag backar ur garaget hamna lite för nära ena sidan. Inser detta och lägger i handbromsen för att inte rulla mer bakåt (vårt garage har en liten nedförsbacke precis utanför). Lyckas då, på något sätt, slita av handbromsvajern. Följden av detta blir ju att jag rullar lite bakåt och tuchar ena sidospegeln i garagedörren. KRAAAAS!
FUCK!!!! De är inte meningen att Maria ska på bio idag hinner hon tänka innan hon och hennes bror åker iväg i den smått skadade volvon.
Men innan detta, innan vi ens går utanför dörren, knäcker jag körkortet! Det e inte av i två delar, men likt förbannat trasigt!
En lagom kul avslutning på en annars kul helg! Hehe

Idag, tillbaks på jobbet, känns som en måndag. Med de menas att det är alltför hopplöst långt till helgen för att ens se fram emot den! haha
Väl hemma efter en dags slit blev det pannkaka med jordgubbssylt och vispgrädde. Mums!!
Sen färgades det hår, denna gången mörkbrunt till familjens förvåning. Passade sedan på att byta sängkläder, överkast och gardiner eftersom vi ska tvätta imorrn! Känns som jag har ett nytt rum nu, nästan iaf! hehe

Nu blir de till att ta fram herr tandborste och bege sig mot den nybäddade sängen.. Mmmm... Zzzzz..

Bäst: Träna imorrn!! :D
Sämst: Ont i ryggen efter 8 timmar i kassan!

Ciao så länge...

Kommentarer
Postat av: ulrica

bra jobbat kussen!!!

2008-04-08 @ 15:50:02
URL: http://ulricasahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0