Lackleggings!??

Måste säga att mitt senaste köp är, förmodligen också mitt skummaste. hehe
Har nu.. efter klokt övervägande (impulsköp påhejat av kompisar) investerat i ett par leggings. Men inte vilka leggings som helst. Jo ett par från H&M som ser ut att vara i nåt lack-aktigt material. As ballt!!
Frågan är bara till vad man ska ha dom??! Hm....

Fick massage av vår naprapat på jobbet idag. Shit vad stel jag va i ryggen efter att ha varit på frukt o grönt hela gårdagen. Man tänker ju inte på hur tunga alla lådor är... och ärligt talat orkar man ju inte använda vagnen till allt. "Den här är inte så tung".... mmm visst... men efter 8 timmar av böj-streck-lyft-ställ ner känns det! Hehe
Nu ska jag gå ner en trappa och sätta mig på vår nya massagedyna och få lite mer massage!! Mmmmm.. :D

Bäst: Fikade med Elin & Evelina idag... länge sen jag såg dom! :)
Sämst: Ont i ryggen..

Ciao alla glada..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0