Min pappa modeoraklet..

Min kära fader ska åka till Italien på cykelsemester en vecka med sin kusin. Imorrn! Och jag ska tydligen köra dom till Arlanda. Skönt med helg och få sova lite iaf.... men inte imorrn tydligen.... måste gå upp kl.6. Åker hemifrån vid kvart i sju.
Fast jag hade väl iaf inte kunnat sova så länge imorrn eftersom jag ska till Gävle. Högskolan där har öppet hus, så jag och en jobbarkompis ska dit och titta lite... :D Har rätt höga förväntningar.
Så nu ni alla i Gävle får ni skärpa er. Vill inte se en enda epa traktor ute imorrn!!! Haha. Närå skoja bara, Gävle e ju trots allt större än lilla södertälje. Och då duger de för mig + att en stad med 14000 studenter inte kan va speciellt tråkig... om man är student vill säga! :D

Har börjat fjälla från semestern. Min mage e värst... ser ut som jag har ett svårt fall av mjäll.... på magen!!! Haha
De värsta är att de liksom kryper ut ur kläderna. Så man kan ju inte ha på sig något svart.... då ser det verkligen ut som man har mjäll över HELA kroppen... lr som man rullat runt i vitt pulver! haha

Nu blir de till att packa ihop lite grejer inför morgondagen. Ska till Västerås på lite lumpen-reunion efter min tripp till Gävle. Blir mycket resande imorrn!! :D

Bäst: Gävle ska bli grymt spännande.. :D
Sämst: Att fjälla! Tillbaks till mitt vanliga bleka jag.. :S

Ciao så länge...

Kommentarer
Postat av: Mia

åååh ska du till gävle? är det ete-mässan? du får ta o hälsa till min kära hemstad från mig :) o hoppas att du har det riktigt skoj.
vi är uppe i åre en gång till vi. jag, malin, fredrik och henke åkte upp idag :D sjukt skönt att ta det lite lugnt med lite snowboard och alkohol igen ;P
ha det bäst! kramar

2008-04-13 @ 17:08:30
URL: http://meepymeep.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0