Stegande i Nykvarn!

Japp! Jag och flera andra på jobbet är vid det här laget smått besatta av vår tävling.
Alla har fått stegräknare och blivit indelade i lag. Vi ska gå sträckan stklm-gbg.
Trodde de bara va jag som var härligt hurt-pruttig men det verkar som om alla ligger i som fan och går arslet av sig!
Inser efter en veckas tävlande att det inte är någon idé att försöka vara bäst.
Ok om jag hade bott i Nykvarn och haft 5 min till jobbet. Men nu spenderar jag liksom 50 min på en buss varje morgon och kväll. Rid som de andra kan va ute och promenera på. Avundsjuk?? Ja lite faktiskt. Vill ju gärna spendera de där nästan 2 timmarna per dag med annat än att åka buss!!
Men men, jag e nöjd med min insats än så länge. Tränar som vanligt och går en sväng på lunchen när vädret är så underbart som idag!
En mycket nöjd fröken Berge ska således gå och lägga sig nu! Laddar för ännu en dag på jobbet! :P

Bäst: Underbart vårväder!!
Sämst: Alla puckon på gymet!

Ciao..

Kommentarer
Postat av: Henke

Om du går fram och tillbaka i bussen under hela resan borde du få 7000 extra steg om dan...? ;)

2008-04-23 @ 18:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0