Ett mirakel har skett!!

Det är officiellt! Vi är KLARA!! Fåtöljen och mitt nya loppisfynd, ett litet klaffbord, är nu färdiga and ready to go! Känns helt sjukt.... som vi lr rättare sagt min mor och far slitit med den, så är den helt plötsligt färdig! Inget mer pill lr tjafs! :D NICE!

Tennis, Tennis, Tennis!!! Äntligen har matchen börjat, efter en lång väntan på 5 timmar. Det värsta är att jag inte är så sugen att titta på de längre.... ställde till och med klockan imorse för att gå upp och kolla på den. Dom skulle ju börjat vid tio.... men icke! Imorse var jag skit taggad.... nu känns de bara segt. Kan ju vara för att vi ligger rätt mycket under också... hehe

Imorrn går de sista lasset.... :S
Men först... PARTY!!! Bizz o jag ska käka kräftor ikväll och sen blir de utgång! Woohoo! Imorrn SKA jag va bakis. Haha
Undrar hur brudarna i Pungsbacka mår??! Haha. Rätt bakis antar jag. Fan att jag inte kunde hänka.... hade varit grymt!
Jag ska ha så jävla kul ikväll! Sista utekvällen i Tälje på ett bra tag! :)

Sjukaste är ju ändå Phelps! Han är ju som en jävla maskin!!! Gryymt säger jag bara. Fatta vad sliten han ska va.... han har ju gjort så många lopp nu med alla kval och så. Som jag ser de finns de bara två alternativ. Antingen är han dopad, vilket jag verkligen inte hoppas han är. Eller så är han så sjukt viljestark att han bara stångar huvudet i väggen och kör på. Nånting är de ju iaf och det verkar ju funka rätt bra för honom! haha. Jag är iaf grymt imponerad!

Å andra sidan blir man ju lite deprimerad. Dessa sjukt duktiga, unga idrottsstjärnor! Att nån har tagit 3 OS- medaljer som 21 åring är liksom inte så märkvärdigt i denna OS värld. Att man ens vågar kritisera någon som är så otroligt duktig! Vad har man själv åstadkommit i sina 21 år liksom??! Klätt om några gamla möbler?? Fått MVG i Engelska?? Varit distriktsmästare i kanot (i en klass där de bara är 3 deltagare)??! Inte är de några OS guld iaf...
Men vad fan.... jag e rätt nöjd ändå! Har haft jävligt kul iaf! :D

Bäst: Sol, sol, strålande sol!! :D
Sämst: Tvätta.... :S

Adios Amigos...

   
Me Like! Me like a lot!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0