Inflyttad och hemmastadd!

Sådär! Då har man bott här i en vecka! En vecka full av nolleaktiviteter, spex och festande! Mycket trefvligt!
Har till och med lärt mig hitta hyfsat i centrum och till mina närmsta mataffärer! Det ni!! haha.

Igår var det finsittning och vi blev äntligen ettor, fast det roligaste på hela kvällen var faktiskt precis när vi kom dit och möttes av alla Skändare, dom som nollat oss, i finkläder och utan skägg, hatt och solglasögon! Sjukt svårt att känna igen dom! Fatta först inte att de va dom! haha. Kanske nollan va lite bakom flötet!
Festandet avslutades med efterfest hos Moi som ebbade ut i en bögorgie på min fina matta och ett trashat rum!
Helt otroligt att de enda som gick sönder var ett glas, som vissa flängde runt! :D

Dagen till ära, utan föreläsningar, har det städats och tvättats. Mycket nödvändigt i den smått krympta garderoben!
Filmkväll i sätra! Alldeles lagom ansträngning en dag som denna! Hehe

Imorrn blir avresa för en tripp hem till Tälje över helgen. Mor fyller år på lördag. :D
Trefvligt att träffa hela tjocka släkten!! länge sedan nu! :D

Bäst: INTERNET!
Sämst: Min fortfarande icke funktionabla persienn!

        
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0