Mycket pågår i det lilla rummet...

Det pågår mycket i det lilla rummet på karpstigen 35 just nu. Eller det har hänt mycket och kommer hända lite till. Flyttade upp det mesta till mitt blivande hem i Gävle förra ons. Blandade känslor... insåg i bilen, av allt mitt pladdrande att döma, att jag faktiskt var lite nervös. 
Trots det ihållande regnet gick dagen bra och stenhammarsvägen 25 har nu fått en ny inneboende. Ett mycket trefvligt litet rum har jag med eget badrum. Större än jag trott att det skulle vara.
Och SJUKT mysigt blev det! Bara längtar efter att få inviga det...

Mindre kul var de ju att komma hem till de nu tomma rummet i Bärshagen! Bara sängen som är kvar.... lever i necenssärer och två resväskor nu. Tills på sön iaf. Då åker mammsen och jag upp med de sista och sen stannar jag där.... :D
Känns liiiite läskigt faktiskt... har varit så långt kvar så länge..... men nu är det NU!
Allt är nerpackat från hyllor och står i bananlådor på golvet.... skönt på ett sätt. Samtidigt lite skumt att se sitt liv ligga i lådor... hehe.

Imorrn blir de till att återuppleva barndomsminnen med en tripp till Kolmården!! Ska bli skitskoj! Känns som jag är 12 igen! haha. :D

Är nästan klar med den andra fåtöljen nu. Imorrn ska vi försöka göra de sista. Den där stolen har fan blivit till en familjeangelägenhet! Alla har typ varit involverade i den. Mamma, pappa och morfar (och jag då) har slitit ett antal timmar. Men å så fin den blir. Vill bara sitta och titta på den hela tiden! Myyyyys!!!!

Bäst: How could you forget - Weeping Willows. Gryyym låt!
Sämst: Längtar till Gävle!

Ciao så länge! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0