Crack My Back! Please!!??

Idag... idag va dagen då jag förlorade min naprapat-oskuld! Japp, idag var jag för första gången i mitt liv hos en kotknäckare! And God it was good!! haha. 
Blir så himla stel i kroppen när jag inte tränat på ett tag, så det behövdes verkligen. Det bästa är att det är en jobbförmån, han kommer dit och tar sig an oss hopplösa Ica-fall med trasiga kroppar (och kanske knoppar).
 Han lösgjorde, knäckte och klämde i sisådär 30 min. Efter det va man ju en ny männsika..... ett tag.... sen kom det onda! Man blir ju lite öm i kroppen efter att nån knäckt nacken och ryggen på en.... känns lite som träningsverk. och som om huvudet sitter lite löst. haha. :D Men de va de värt!! Ska gå igen om 2 veckor! Woohoo! Mer smärta!! :D 

Bäst: Ella Fitzgerald - At last, underbar låt! Ett måste i varje musikfantasts samling! 
Sämst: Att jag fortfarande inte fortsatt läsa sista Harry Potter boken; började förra julen... :S 

Ciao så länge.. 

Lämna inte en uttråkad Maria ensam med kameran...

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0