D-rak

"Aj!", sa mitt huvud när jag vaknade imorse.
Det blev en minst sagt spännande kväll i Eskilstuna och definitivt värt ett återbesök. Kvällen eller rättare sagt natten inkluderade ett antal shots, lite dansande, fyllekäk, fyllebilder och några borttappningar där jag va den som tappades bort. Fast egentligen var det jag som sprang ifrån dom andra hela tiden. Inte vet jag varför, men just då var det helt logiskt. Sen slutade min telefon funka och jag irrade omkring i Eskilstuna i en halv timme innan dom andra sprang på mig, som tur var. För jag hade ingen koll på vart jag var! Haha. 
Vi konstaterar att det blev en blöt kväll och att jag hade kunnat skippa den där sista shoten. Och förmodligen den innan också, då hade jag nog mått en hel del bättre idag! Hehe. Men men, jag hade ju kul i alla fall. :D

Bäst: Fick inte skavsår av mina nya skor igår!
Sämst: Att det är tio år sedan min mormor dog. Saknar henne fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0