Förskjuten helg

Efter en hel helgs jobb njuter jag nu av två dagars ledighet! 
Underbart att äntligen få sova lite. Dagen i ära har fördrivits genom fika och lunch hos farmor, som bakar gudomligt goda kakor! Favoriten är mjuk pepparkaka, har svårt att tro att nån kan motstå den. Efter svullandet i kakor blev det en promenad ner på stan, visserligen till systemet först (men det behöver vi inte säga högt), för att sedan spana in dom där skorna på Åhléns som jag så länge gott och suktat på. Tro mig, det är inte vilka skor som helst, det är "THE shoes". 
Men Maria har inte råd idag eller någon annan dag innan den magiska 25. Efter detta deprimerande nederlag tog jag bussen till tågstationen för att köpa mig en tågbiljett till Linköping. Passar på att, i all min ledighet besöka vänner som pluggar på andra orter, vilket i stort sett är typ alla mina vänner. Hehe. Så idag bär det av till Linköping på tjejkväll med film och vin. Myyyys!!!

Sämst: Att det inte finns någon snö!!! :(
Bäst: Min nya frisyr är sååå het!


image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0