Kan du vissla Johanna??!

Kom på en sak när jag promenerade hem från tågstationen. Jag kan fortfarande inte vissla!!! Inte efter att jag haft tandställning. Okej, jag kanske kan få fram en ton. men det kallas väl knappast för att vissla. Jag vill kunna vissla sådana där söta melodier, som pensionärs gubbarna som handlar hos mig varje morgon på jobbet kan! DET, det är att kunna vissla. Vet egentligen inte varför detta grämer mig, men har man en gång kunnat vissla så vet man ju hur kul det kan vara! Det ska bli mitt mission den här våren eller året: att lära mig vissla igen. Jag hoppas att det är som med att lära sig cykla. Har man en gång lärt sig så är det bara hoppa upp på cykeln och trampa iväg, även om det kan kännas lite ovant till en början!

Ciao så länge..

Bäst: Att jag inte börjar jobba förrän 12 imorrn!
Sämst: Att jag, eftersom jag börjar kl.12, måste sluta kl.20! På en fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0