Minisemester

Tänk att lite miljöombyte kan göra så otroligt mycket. 
Känns som jag varit borta på semester, trots att jag åkte igår kväll och kom hem idag tidigt på eftermiddagen. När jag åkte kände jag mig stressad över jobbet och var en aning trött på mitt hemmaboende. 
Nu är jag, visserligen fortfarande less på att bo hemma, men långt ifrån stressad, över i huvudtaget någonting. Tänk att man slappnar av så mycket mer när man inte är hemma och ledig. Ja ja, skönt var det i alla fall, att komma iväg och göra någonting. 
Kvällen blev riktigt trevlig med film, en hel del vin, lite cigg (ja, jag röker ibland i samband med att jag dricker. Och jag tycker inte att det gör så mycket, eftersom jag vet att jag aldrig skulle gå och köpa ett paket själv mitt på ljusa dagen) och mycket skitsnack om allt och ingenting. En riktigt fullfjädrad tjejkväll! Precis vad jag behövde efter en jobbig helg på jobbet.
Nu är det bara ta nya tag och skutta iväg till jobbet imorrn igen! :D 
Längtar redan till på lördag då jag ska iväg till Eskilstuna och träffa en gammal lumpenpolare! Kan inte bli annat än bra.

Bäst: Att bara sitta och lyssna på musik och njuta
Sämst: Fortfarande finns det ingen snö!!

Ciao så länge..


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0