Nya älsklingar!

Har upptäckt några riktiga godbitar! Och då menar jag av typen "jag skulle smälta om du sa hej till mig!". Haha. Man är ju tjej ut i fingertopparna ibland. 

Har bland annat börjat följa Kanal5 nya serie Gossip Girl. Och jag måste erkänna, jag är en riktig sucker för historier eller serier om överklassen och alla dess intriger! Mums! Sen skadar det ju inte att det finns en hel del ögongodis. Haha. Ja, jag är i alla fall fast! Speciellt när han som ska föreställa tönten är sååååååå nice. :D 

  

Satt och fördrev en förmiddag tittandes på MTV och fick syn på en annan godbit vid namn Shayne Ward. Dubbel Yum! Skiter i om han vunnit någon smörig sångtävling i england och kanske egentligen inte kan sjunga. Han är riktigt trevlig att titta på, i alla fall i videon till låten "No U Hang Up". :)

   


Förstår ni vad jag menar???!! Om inte gör det mig inget, har dom gärna för mig själv! Haha.

Ciao så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0