Oh My Gosch!

Livet är väl bra underbart ibland!!
Visst är det, men inte idag! Vaknar och har sjukt ont i halsen, när jag kommer ut från badrummet och ska säga god morgon till mamma får jag bara fram ett hest krax! Hjälp, jag har ingen röst! 
Vad bra, eftersom jag jobbar på Ica och sitter i kassan, så jag behöver ju inte alls kunna prata! Haha. Ska bli kul att se hur de går imorrn, har som tur är varit ledig idag. Nu på kvällen har det väl blivit lite bättre, men jag låter ju långt ifrån frisk!
Annars händer det väl inte mycket här, kärlekslivet är väl vad man skulle kunna kalla en öken. Haha. Inte för att jag seriöst letar efter ett förhållande. Men man kan ju inte sticka under stolen med att man saknar att ha någon att mysa med. Mys är ju seriöst underskattat! 
Nä, nu tror jag att jag ska ta och göra en riktig huskur och bli av med den här roliga rösten!

Ciao..

Bäst: Att jag hittade ett helt paket Fisherman's Friend halstabletter i skafferiet!
Sämst: Saknar mina vänner som pluggar utomlands! Bizzen och Emelie, I love you! :D

Kommentarer
Postat av: Flicka 1

jag saaaknar dig med!!! hoppas halsen blir bättre så du kan vara social med tanterna och farbröderna nere på ica :)

love u too!!!

2008-02-19 @ 12:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0