Panikpackar!

Vad trevligt! Kom hem för sisådär en och en halv timme sen och på den tiden har jag hunnit käka, städa, duscha och bädda sängen. 
Nu återstår bara att packa i ordning alla saker för min lilla Eskilstuna utflykt som kommer äga rum under morgondagen eller rättare sagt kvällen. Och eftersom jag jobbar imorrn, till 16 och bara kommer hinna hem och slänga av mig jobbarkläderna innan tåget går så hade jag inte så mycket val än att packa nu. 
Lyckat att bestämma vad man ska partaja i imorrn när man e aptrött och inte kan tänka klart. Slutar väl med att jag går ut i gula gummistövlar, mormors blå nattlinne och en badmössa! 
Men de får lov att ordna sig! Ska gå upp om 8 timmar, så jag börjar bli en aning stressad. Vill gärna hinna sova lite! 

Så med dom orden... Adjöken!


Bäst: Dom ursöta vykorten på ankor från Lagerhaus!
Sämst: Att jag måste kliva upp ohälsosamt tidigt en lördag!


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0