Snart helg! För alla som inte jobbar på ICA! :D

Jaha då var de torsdag! Och inte vilken torsdag som helst, Alla Hjärtans Dag! Oooooh, och gissa vem som är singel på Alla hjärtans Dag, IGEN!!?? haha.
Jag tillhör gruppen skeptiker till dagar som denna. Och nej, det är inte för att jag är singel som jag tycker så. Enligt min mening har Alla Hjärtans Dag gått till överdrift, precis som Halloween (fast på Halloween får man klä ut sig så det räknas inte riktigt). Fattar liksom inte varför man ska göra så stor grej av det! Visst att man kan ha en dag då man visar att man älskar varandra, men vadå, kan man inte göra det resten av årets 365 dagar??
Nä usch vad pessimistisk jag låter, precis som den där bitter gamla tanten jag träffade idag på jobbet! Usch!

Helt ärligt, tycker det är underbart att människor hittar rätt person att leva sina liv med. Visst ska man visa att man älskar varandra och så. Jag bara fattar inte hela present grejen. Känns så komersiellt. Liksom ingen tanke med det längre..

Bäst: Hittade 1000 kr i ett kuvert på skrivbordet idag! :D
Sämst: Att jag för första gången på 2 månader hade på mig örhängen idag och lyckades tappa båda plupparna och ena örhänget!!!

Dags att sova för Maria. Maria är trött.
Ciao så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0