Hitta lr inte hitta... DET är frågan!

Dagen till ära har jag spenderat som följande:

10.30. Kliver upp ur sängen och går ner för att äta frukost. Efter detta byts det om till bikini och solsängen tas fram!
11.15. Har solat i ca. 5 min innan solen försvinner bakom ett svart stort moln! YEAY!!!
11.25. Plockar vinbär med mamma och solen passar på att titta fram igen.
12.30. Har plockat klart och lägger mig för att sola igen.
12.50 Solen går imoln!!! IGEN!
13.00 Sooooooool!!!! Myser i solen!!
13.30. LUNCH med mammsen o pappsen.
13.45. Mamma och jag trampar iväg till skogen för att leta svamp.
14.30. Har letat länge och mycket.... fortfarande ingen svamp!
14.45. SVAMP!!!! Efter mycket hårt slit lyckas vi äntligen hitta lite svamp.... under några risiga granar.... och får på köpet ett tiotal myggbett!
15.15 Vi cyklar hemåt, en aning svettiga och myggbitna efter en hård tripp i skogen!
15.20 Hittar sjukaste hallonbusken och bestämmer oss för att plocka lite till efterrätt! Mums!!
16.00 Svampen rensas medan jag tramar iväg till affären för att handla grädde.
16.30 Juvligt goda svampmackor äts och till detta dricks lite vin.
17.00 MIDDAG!!! Man blir hungrig av att vara ute i naturen!
18.45 Efter en kort power-nap tar jag bilen till gymmet för att träna lite. :)
19.30 Dags för efterrätt. Välförtjänt efter träningen!
21.00 Duschen nästa! Älskar vårt nya badrum! Känns så lyxigt att vara där numera! :D
22.45 Soooooova!! Gäsp! Dags för skönhetssömnen innan de e dags att pallra sig upp till jobbet imorrn!

Bäst: Svampmacka!!! MUMMA!
Sämst: 10 myggbett på höger ben! 1 på vänster!!!!

Ciao så länge!!!

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0