Antikhandlare??!


Strängnäs... en riktig liten pärla i södermanland! Otroligt många loppisar, second hand och antikhandlar med tanke på hur liten stan är. 
Men Oooh så mycket skoj man kan hitta!!! Riktigt myser när jag tänker på mina två matbordsstolar som står nere i köket, både ny oljade och ny slipade. Inte för att skryta men dom blev sjukt snygga. Speciellt med de där vinröda lintyget! Mums! Vill bara äta upp dom! Haha. Lätt värt 40 spänn! Tack till Röda Korset! :D
Hittade en riktigt nice fåtölj också, som ska kläs om. Måste bara kolla stoppningen i dynan.... lite skum... :S
Längtar efter att åka tillbaka och fynda ännu mer!

Fast de värsta e ju att hemmet börjar bli lite överbelamrat med mina grejer. Tycker lite synd om familjen.... petar liksom in tillskotten där de får plats.. lite i köket... lite i klädkammaren... lite i hallen. Fast de mesta står i mitt rum och på vinden. Snart får jag klättra ut ur mitt rum! haha

Imorrn blir de IKEA en sväng och en till loppis! :D Ska försöka att inte köpa en massa skit! Ska kolla lite tyg på IKEA, behöver ett nytt överkast.... och lite små prytlar! Småprytlar är alltid bra att ha, kan man inte få för mycket av. Precis som skor! Det måste jag också kolla imorrn... :D

Krasha i sängen är nästa punkt på "Att-göra-listan"! :D

Bäst: Soooool hela dagen!
Sämst: -

Ciao alla babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0