Du e ju naken ju!!! HAHAHA

Börjar äntligen vakna till liv efter gårdagskvällen!

Inte för att kvällen blev sååå blöt, men en del hann man ju hinka i sig. Hehe
Skulle ju egentligen åkt till Västerås... men Axelsson hade blivit magsjuk. :(

Så då fick det bli Ica crew på stan istället, var på Melody. Va nåt band som spelade, asså musiken va ju bra, de va bara att dom spelade så sjukt högt. Fast lokalen e ju ganska liten så de va väl därför....
Vid 2 hämtar vi jackor och ska börja dra oss hemåt!
Då springer jag på min gudfars son, som jag inte träffat på säkert 2 år! Skitkul! Så vi drar runt lite på stan, den ena med mer tal och balanssvårigheter än den andra (i det här fallet är jag den andra!). Haha. Efter ett tag inser vi att vi kanske borde försöka få tag på en taxi. Sagt och gjort, vi tar taxi till P-hagen! Väl där tycker vi att vi har så himla kul så vi går hem till Adde. Och det var ju inte direkt två tysta musar som tassade in i hallen, snarare två elefanter på LSD! HAHA. Varpå min gudfar kommer ut från sovrummet, näck! Haha. Då utbrister jag "Du e ju naken!!! Hahaha"
"Kunde du inte sagt att du hade med dig Maria hem!!" var kontringen.

Smått roade av detta välkomnande tog vi oss upp till övervåningen och lyckas med nöd och näppe "bädda" Annas säng. Kraschar i sängen och somnar vid direktkontakt med kudden! :D

En kul kväll att minnas, kanske inte nakenshocken då, men resten! haha

Bäst: Inte ap bakis idag! :D
Sämst: Att Andreas (Ica) fick ta taxi till Nykvarn själv igår! haha

Ciao så länge..

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205049446_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra dag

Mvh

Jocke

2008-03-09 @ 16:23:03
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0