Lillebror är stor??!

Dom växer upp så fort, dom små liven!! Hehe.
I detta fall gäller det min ena lillebror som inte är så liten längre. Närmare bestämt 18 år och en dag! :D
Börjar gå upp ett litet ljus för mig, han är inte lilla Ludde längre. Till en viss del kommer han ju alltid vara lilla Ludde, men nu får han ju lagligt svira runt på stan med oss andra fyllon och då är man inte så liten längre.. Haha
Ikväll ska vi ut! Premiärtur i södertäljes krogliv, om man nu vill påstå att ett sådant finns. Hehe.

Och idag bevisade Ludde att han var en äkta Berge. Han var nämligen och skrev teoriprovet och klarade det galant, firade genom att gå till pizza hut och äta pizza och dricka bira! Bra jobbat Lillebror!! haha :D

Min budget för helgen är nu nere på minusskalan, men det får gå. Man kan ju inte sitta hemma som ett fån. Haha.
Fattar inte riktigt hur jag ska orka med helgen. Idag blir det utgång med brorsan som sagt, imorrn blir det först släktkalas för, en aningen då bakis Ludvig Berge anar jag. Men innan ska det lagas mat hela dagen och jag har självklart anmält mig frivillig. Woohoo! Sen ska det festas lite, i Nykvarn av alla ställen, för att sedan kliva upp och jobba på sön! hehe. Det ska bli minst sagt intressant med tanke på vad jag ska ha med mig på förfest imorrn. Men det går säkert bra! Haha. PARTY PARTY!

Man kanske borde bestämma sig för vad man ska ha på sig ikväll.... lr varför inte köra naken??! Haha

Bäst: FREDAG!!!!
Sämst: INGA pengar!! Fattar inte hur jag lyckas. Månad efter månad! :S

Ciao så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0