När snön kom till staden..

Påskmys!! Mmmm... Sitter och mumsar på mitt påskägg och försöker packa till Teneriffa. Åker imorrn! Ska bli såååå nice att komma iväg. :D

Jag älskar snö, har gått och suktat hela vintern efter mer snö här hemma. Men efter en Åre resa och typ 2 dagar snö här hemma fick jag i början av mars acceptera att det nog inte blir mer vinter än så i år. Det trodde nog halva Sveriges befolkning också, tills i tisdags! Då stora snöflingor börjar falla från himlen. What??? Det är påsk!! Nu ska det ju vara vår.... Först tyckte jag bara att det var jobbigt att snön bestämt sig för att åter erövra denna värld. Men när jag var ute och gick igår kom jag på mig själv med att tänka hur mysigt det är med snö. Allt blir så tyst och luddigt. Gick där och flinade för mig själv i halv snöstorm. :D

Nu blir det till att återgå till packandet...

Bäst: Snö! :D
Sämst: Gegga.. usch..

Ciao så länge (tills nästa sön).... :D

       
4 jan-08                                   7 jan -08                   15 feb -08                 21 mar -08

Kommentarer
Postat av: Jocke

GLAD JÄVLA PÅ DIG!!!!

2008-03-22 @ 15:26:42
URL: http://vastertorp.blogg.se/
Postat av: maria

Teneriffa är otroligt fint tycker jag :)
har du varit där förut?

2008-03-22 @ 15:29:09
URL: http://maariaafaalk.blogg.se
Postat av: Bea och stine

hejsan hoppas du har en bra och påskig dag :) kram

Postat av: Olivia

Fina bilder

2008-03-22 @ 15:33:16
URL: http://oliviavr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0