Well, This Sucks!!

Fan! Då va de dags igen! Hatar att vara sjuk, det är sååå dött. man kan liksom inte göra nåt! 
Idag har jag fördrivit dagen hittills genom att titta på Ice Age 2 och Matrix Reloaded. Plus att jag tog en liten promenad efter frukosten. Blev sjukt trött av bara de lilla, kändes som jag hade kunna sova några timmar till efter de. 
Men de e väl lika bra att hålla sig vaken, annars kommer man ju aldrig kunna sova ikväll... Enda pluset idag är att det är Gossip Girl på 5an k.20. Om jag e vaken då dvs. Haha! 

Imorrn är jag ledig, så det blir väl till att kurera sig hela dagen. Förutom ett litet avbrott vid 13 då jag har klipptid. :) Fan, vill inte vara sjuk!! Usch!! Man är ju måttligt rastlös!! Fast det värsta e ju ändå att man fryser och svättas om vart annat, känner sig som värsta klimakteriekossan! :S 

Helgen närmar sig med stormsteg och en allt mer krympande plånbok! Hehe. Brorsan fyller 18 på tors, så jag har lovat att vi ska gå ut i helgen. :D Plus att de blir släktkalas på lör och kanske utgång med jobbet. 
Hm... sa jag att jag ska klippa mig imorrn?! Det blir ju lite lätt problematiskt med tanke på min budget... 
540 spänn på kontot varav 360 går till klippningen imorrn. Yes! 180 spänn för två utekvällar??! Blir till att snylta mycket! Haha. Äsch, det löser sig. Kanske fortfarande e sjuk och då blir det definitivt ingen utgång någon av dagarna. 
Måste fan vad frisk tills vi ska åka till Teneriffa! 

Bäst: Gamla bilder på sig själv a lá tidigt 90-tal! Kan inte sluta garva! 
Sämst: Har inget att göra!! (Typiskt I-landsproblem, borde gå ut och arbeta på risfälten... om vi nu hade några..)

Ciao så länge...

image17
Stark som en oxe redan som liten!!                        Framtida makeup-artist??! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0