WTF??!!

Vaknade med fetaste ångestkänslan. Vill att så mycket ska vara annorlunda.
Vill inte bo hemma längre, vill inte jobba på Ica, vill inte vara singel, vill inte känna mig dum..

Det är så otroligt påfrestande att gå runt och vara rädd för att göra fel hela tiden. Har en sån period nu (och nej, jag har inte mens!), det bara är så. Hoppas den tar slut idag! hehe. Orkar inte riktigt med mig själv just nu, vill bara åka bort och få vara nån annan. Vill vara den där intressanta, roliga och söta tjejen all tittar på. Just nu känner jag mig mest tråkig, dum och värdelös! Men men, life's a bitch!
Vetskapen om att jag förmodligen kommer vakna imorrn och vara lika glad som vanligt skänker lite tröst i dessa svåra stunder. Haha. Nu blir det till att hoppa in i duschen innan det blir alltför sent! Imorrn ska det kultiveras lite med mor min. Det blir museum för hela slanten! Andy Warhol på Moderna, Glasutställning på nåt annat ställe och Toulouse nånting på Nationalmuseum! :D

Ciao så länge...

Kommentarer
Postat av: Hemligt

hej hej

2008-03-05 @ 19:08:00
URL: http://hemligt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0