Blödig lr Bitsk??!

Dagarna som denna vill jag egentligen inte vara hemma. Är bara så sjukt otrevlig mot folk i min omgivning! Lr rättare sagt, mot min familj...
På jobbet märks ingen skillnad mot de normala. Det är först när man kommer hem som man förvandlas till "The Monster". Vart enda ord som kommer ur min mors mun blir jag irriterad på. Ibland vill jag inget hellre än att låtsas strypa henne som Homer gör med Bart. Misstolka mig inte. Jag älskar min mamma över allt annat. Men vissa dagar funkar det bara inte! Idag är en sån dag!
Det värsta är att man redan på morgonen märker om det här kommer bli en SÅN dag. Imorse ville jag bara ge morsan en rak höger och säga "Fuck Off", när hon lite rart klappade mig på axeln och frågade om jag sovit gott.
Den här tjejen är ett psykfall, tänker ni nu.

Näpp, inte mer än nån annan. Men faktum är att jag fortfarande bor hemma och delar hus med 4 andra ganska krävande personer. Till det kommer att vi för tillfället bara har 1 toalett, håller på att göra om badrummet, och att radhus av modell äldre är vääääldigt lyhörda. Mitt privatliv är lika med noll! Kanske till och med på minus skalan...
Och då.. .eftersom man ändå hör vad alla säger kan man ju tycka att man vet vad alla gör under dagarna... Ändå!! Ändå lyckas det undgå min mor (och då har jag mitt jobbschema upptejpat i köket för att hon ska veta) att jag ska jobba större delen av veckan och inte åka till Luleå på ons (imorrn) utan nästa fre! GOSCH!
Sånt gör mig likt förbannat lika irriterad varje gång!
Och här är de värsta. Det är just under dessa hemska stunder jag inser hur lik jag är min mor. Hur kul känns det!!! Det är definitivt på minusskalan!!!

Mentalt har jag redan flyttat hemifrån. Jag är redan i Gävle. Kan vara därför jag har börjat störa mig mer och mer på att jag bor hemma och alla i hemmet! hehe

Imorrn... vad händer imorrn...
Imorrn ska jag vara på frukt&grönt heeeela dagen. Soft!
Slutar 16, så då har jag ju hela kvällen framför mig! vem vet vad jag hittar på!!! :D

Bäst: Att träna! I LIKE. A LOT!
Sämst: Öronproppar

Tjing Tjong...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0