Bränn BH:n??!

Sitter här i Luleå hos min vän Sofie. Idag har varit en ytterst besynnerlig dag. På vår lilla cykeltur in till centrum började de inte bara snöa. Det visade sig också att idag var dagen då det går ett stor löptävling här. Så vi cyklade där på cykelbanan med typ 30000 andra som sprang förbi. Jag trodde ett tag att jag skulle bli påsprungen eller råka cykla in i nån! Men efter Sofies snygga, dock lite okontroversiella sätt att ta sig uppför en trottoarkant med cykel lugnade jag mig kanske lite. Hehe.
Väl inne i centrum åt vi varsin glass och flanerade längs gågatan en stund innan vi hoppade upp på cyklarna och begav oss till mataffären för att inhandla middagstillbehör. :D
Efter en kort powernap, lite sallads skärande och lite bokläsning väntar jag på att sofie ska lyckas få på sig sin bh. Haha. Hon har införskaffat en sån där "Freebra". Skit cool! Verkar ju funka bra också! Kanske man ska investera i....
Jaså då var de dags att byta om till kvällens utstyrsel. Som kommer vara klänning och högklackat. Så akta er alla Luleå bor, här kommer 08:an! Farligare än nånsin!!! :D

Bäst: Jag har gjort en snöboll idag!! Och de e i mitten av maj!! Thank God för att ja inte bor här! :D
Sämst: Glömde allt som heter strumpor hemma, så jag får låna av sofie!! HAHA

Ciao...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0