Fit for.... Fight??

Veckan har varit... bra. Inget speciellt har inträffat. Det mesta har gått på rutin. Förutom i tor när jag var ledig och flängde runt halva södertälje. Dagen började med massage på jobbet och lämna cykeln hos Amanda, så jag skulle kunna cykla hem igår efter jobbet. Sen klippte håret och lite slingor fick även plats. Dyyyyyrt!!!! Men ack så bra de blev! :D
Efter denna bravad och en aning tunnare plånbok satte jag kurs mot min farmor för att äta lunch. Hjälpte henne att klippa gräsmattan och hon insisterade på att få ge mig betalt! Men lilla farmor! Gräsmattan är typ 2x2 m och inte såå ansträngande att klippa. Jo, men betala för sig ville hon och gav mig två guldpengar och sa att jag kunde väl köpa en glass iaf. Sedan fikades det lite till och när jag åkte därifrån "råkade" jag glömma pengarna på bordet. Hehe
Hon blev säkert väldigt upprörd när hon insåg att hon inte fått betala för sig! Tokiga farmor!
Efter några bullar och kakor gick färden mot gymet! Hehe. Färdigsvettad och klar för "Beach 2008" begav sig en nöjd Fröken Berge hemåt för att senare på kvällen ha en liten picknick på ananas och hallonsoda nere vid vattnet med Fröken Fijal. En mycket lyckad dag!

Igår cyklade jag som nämnt hem från jobbet! Såååå skönt att komma ut och röra på sig efter att h suttit still på jobbet en hel dag! Njöt till fullo när jag cyklade där i solen! :D
Senare på kvällen bjöds de på picknick nere vid kanalen, nästan vid minigolfbanan. Kycklingsallad blev det för min del och en kissljummen trocadero till (fyllechaffis). Resten kalasade på grillad kyckling, potatissallad, baguette, ost och jordgubbar. Till denna magnifika middag intogs både en och annan cider samt lite jordgubbsvin. Mmmm..
Efter allt mumsande kom de tre vännerna fram till att raggarna i skåpbilen bredvid inte var så trevligt sällskap. Plus att Fröken Berge vid detta lag var sjukligt kissnödig och "Sara" behövde göra nr 2! Slutsatsen blev att de tog sitt pick och pack och åkte hem till "Sara"! Där kunde njuta av åtskilliga svenska popklassiker a la mellanstadiedisco. (självfallet efter det att alla gjort sina behov)
Ännu senare drog vännerna sig mot O´learys. Förbi kön fick dom till och med gå. In kom dom och dansade gjorde dom. Drack gjorde några och rökte gjorde en. 01.27 hämtade fem nöjda flickor sina jackor och begav sig.... Vissa till Kebab House och andra hem. :D
En nöjd och trött Fröken Berge somnade gott kl.02.10 (visserligen hade hon hoppats på att springa på Honom ute, men icke).
10 timmar senare vaknade en fortfarande nöjd Fröken Berge hemma i sin säng.
Dagen har hon ägnat åt att dega i solen och spela lite, med betoning på lite, volleyboll. :D

Imorrn vet hon inte vad hon ska göra, ty hon är ledig då också! :D

Bäst: Soooooommar och sol. Och de e koskit i hagen! :D
Sämst: Pollen! :(

    
Fullt normal..            Inte liiika normal..    Gorilla stadiet..

 
Ful(l) gnagare..        Eeeh...

Ciao alla sommarstekare (och alla andra som inte vill inkluderas i den gruppen)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0