Premiärtur i kanoten

Ledig en torsdag. Vad gör man då?? Ja, då tar man fram cykeln och packar väskan. Sen cyklar man ut till kanothuset och tar sin en sväng med kanoten i solskenet!
Hur underbart som helst att bara få fara framöver vattnet (så fort kanske de inte gick egentligen) med enbart ljudet av paddeln som slår mot vattnet och nån enstaka galen kanadagås som skräckslaget flyr sin kos. Vädret kunde inte varit bättre, strålande sol och en liten lätt bris... annars blir de lätt för varmt även ute på vattnet. Sen är ju inte Måsnaren som jag paddlar i världens största ocean... hehe.
Efter en mysig tur är de dags för lite välförtjänt fika på bryggan, innan jag hoppar upp på cykeln och beger mig hemåt igen. De va nog en av de godaste bullar jag nånsin ätit kan jag säga. Sådär härligt solvarm med ett glas saft till. Mums!!
Hemma har de inte blivit mycket gjort idag. Bara degat i solen sen jag kom hem. Vips så satt jag där och sov för mig själv i solstolen. Vaknade och hörde mig själv snarka till! Haha.
Nu blir de till att njuta av en film och en kiwi! :D

Bäst: Paddla i solskenet
Sämst: Skavsår

Ciao så länge..

image38

Kommentarer
Postat av: Henke

Låter riktigt nice det där! För övrigt är det sjukt nice med sommarlov måste jag säga =P

2008-05-23 @ 12:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0