Kanske lite mer blå himmel?

Har spenderat denna helg hemma i södertälje. Känns alltid lika mysigt att kliva innanför tröskeln och veta att man är hemma. Trots att jag faktiskt inte bor här längre kommer det alltid vara mitt hem och mitt rum. Ända tills den dag mamma och pappa flyttar härifrån. Det är här jag har växt upp, det är här jag bott i 21 år. Helt sjukt hur mycket minnen man har kopplade till det här huset, rummet, kvarteret runt i kring och en massa andra saker. Blir alldeles varm och mysig. Samtidigt som det faktiskt är lite jobbigt att komma hem varje gång och inse just det, att jag faktiskt inte bor här längre.

Åker hem, hem till Gävle, imorrn. Skönt! En ny vecka i skolan.... inte fullt lika stressig som förra veckan, som var helt sjuk!!
Nya tag i verkstaden, ska fan bli klar med konen och klotet den här veckan, så jag kan ägna nästa vecka åt lådan!

Jag och Bizz var hos Matilda och käka middag igår, i hennes och Gurras nya lägenhet. Skit fint blev det! Så det blev lite tjejkväll, vi var 4 pers, fick förstärkning av en tjej som heter Linda. Skit trevlig tjej!!
Efter lite fyllespel och groggar drog vi till O'learys. Rätt mycket folk, vi satt mest och chillade, alldeles lagom för mig. Var rätt slut från fredagen! Hehe

Sov svinigt länge idag. Gick upp halv ett. Hehe. Fett nice!!
Spenderade eftermiddagen med mamma i svampskogen. Hur fint väder som helst ute, ville inte gå in!
Till middag serverades det ugnsbakad lax med ris och svampsås, som vi plockat tidigare. Mums :D
Sen skuttade jag över till Bizzen och kollade på film och käka popcorn. En perfekt söndag! 

Imorrn blir de väl till att packa ihop allt som ska med tillbaka! Vettefan om jag får med allt??! :S
Haha, står så mycket skit i mitt rum nu!

Till nästa gång.... Skål!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0