15 sidor....

Lite jäklaranamma och lite sytråd, sen så!
Nä, egentligen e de bara en ursäkt att inte öppna skolböckerna än på ett tag! Haha
Har smitit undan hela dagen.... sovit länge, städat badrummet och dammat rummet. Käkat lunch med Linus och Alex, skickat iväg flera nödvändiga mail, vattnat blommorna och sorterat tvätt. Sjukt effektivt! haha
Det roliga är att jag bara ska läsa typ 15 sidor i en bok, så de e inte värsta grejen heller. Bara orkar inte just nu.
Ska nog ta en promenad innan jag syr på ovven.... ut i luften lite.... har bara varit inne hela dagen ju!

Har denna vecka lärt mig två nya recept, värda att minnas dessutom. Blev jätte goda båda två. De ena var kyckling med tomatsås, citron o persilja. Det andra var en ap god vitlökssoppa, med lite timjan, tomater och rostat bröd. Sjuuukt god i höst mörkret! Mycket nöjd över mina otroliga kock kunskaper! :D

Vägde mig idag.... Mindre kul. Lr asså vikten gör mig inte så mycket, de e typ ingen skillnad mot när jag tränade. Men kroppen!!! Känner sig ju slapp och degig som värsta klumpen. Har ju varit så jäkla förkyld att jag inte velat träna.... E typ fortfarande lite hostig..... Hatar att inte kunna träna. Älskar att röra på mig, så nu när jag inte tränat på 1 och en halv månad känner jag mig som värsta degklumpen!!! Ska köpa kort på friskis så fort de blivit den 25:e! hehe

Dags för an skön höstpromenix med näsdukarna i högsta hugg!! :D
Adjöken!!

Kommentarer
Postat av: amanda

hej babe.. nu har jag å malin blogg.. så nu kan du följa vårat fiskerens=) woohoo.. ha de så bra! Puss

2008-09-21 @ 00:52:06
URL: http://fishstick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0