4000 fucking jävla meter!!!

I lördags gjorde jag något jag aldrig trott att jag skulle vågat göra!
Jag hoppade fallskärm! :D
4000m upp i luften satt jag och dinglade med benen ut från ett litet flygplan i någon sekund innan vi hoppade! Självklart hoppade jag inte själv. Tandemhopp i all ära! :D
Heeeeelt sjukt! Fritt fall i 45 sekunder och sen poooff! Fallskärmen far ut och de e dags för nersegling de sista 1000m. 
Fan vad skraj jag vad i planet! För att inte tala om sekunderna innan vi hoppade. Aaaaaaah!
Allt gick så sjukt fort. De där 45 s av fritt fall kändes mer som 10s! Och när väl fallskärmen kom tänkte jag mer, "Va??! E de redan slut??!" Haha. 
Kan lätt tänka mig att hoppa igen! Vilken kick!!! :D
Kände mig hög resten av dagen! 
Har du chansen att få hoppa fallskärm, TA DEN!!! De e de värt! Skit i om du är höjdrädd, de e jag med!!
Det roliga är att de typ inte känns som man faller.... man tycker mer att de blåser jävligt mycket! :D

Puss O Kraaaam



Kommentarer
Postat av: ulrica

hahahahah fyfan va jag garvar just nu. den där bilden på dig är inte att leka me hahahha. men shit, skulle aldrig våga! duktig maria klappar på huvet

2008-09-08 @ 20:01:46
URL: http://ulricasahlin.blogg.se/
Postat av: Henke

sjyysssta brillor!

2008-09-10 @ 18:23:11
Postat av: kattis

men shit! skulle jag aldrig våga..man kan ju DÖ!! hur har du det i gävle nu då? /rullbands-kattis

2008-09-16 @ 23:44:51
URL: http://hurrayforla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0