Mot verkstaden och vidare!!!

Då har man avverkat första dagen i skolan! Äntligen säger jag! Skönt att få komma igång.
Har spenderat i princip hela dagen i en liten verkstad, som nog kommer va mitt andra hem 3 år framöver. Hehe

Det har slipats, brynts, sågats, slipats lite till och svurits över ett antal putshyvlar! Tills sist, efter mycket meckande, kom jag och Stanley 2 (min tilldelade putshyvel) äntligen överens och skapandet kunde börja! Lite svett och två verkande armar senare konstaterade jag och Stanley att vi gjort ett förträffligt jobb. Fram med slippapper! :D
Har kommit en god bit på min 100x100 kub iaf. Ska tillbaka på ons och försöka göra så mycket jag kan själv, då de inte ligger nån lektion då....  Men nu e de bara fin-liret kvar. De kanske inte låter så jobbigt att slipa ner 2 mm, men fan vad tid de tar. Och jämt ska de vara också. Haha

Blev lite veckohandling idag på ICA Kvantum borta i Brynäs, tog typ 20 min att cykla. Nemas problemas liksom. Däremot hemvägen va inte nemas problemas. Cykla åt helvete fel och va tvungen att cykla igenom typ halva stan för att komma hem! tog lätt 30 min!! Haha.

Kulinariskt med köttfärsås och makaroner till middag med mumsig sallad (nu blir mamma glad)!
Imorrn tror jag att jag ska äta ärtsoppa och pannkakor. Och på ons ska jag försöka mig på lasagne! :D
Nu blir de filmkväll för resten av slanten! :P

Bäst: Min sproilans nya kamera!!!
Sämst: Fortfarande förkyld :(

Ciao bello!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0