Annandagen tog mig med storm!

Jaha, då var de den fruktade annandagen!
Kom precis hem från ett kaos av väntades på taxibilar och en sjukt jävla kul party ute på stan!
Kvällen kunde inte blivit bättre! :D

Frågan är ju bara... när jag vaknar imorrn..... hur pigg kommer man vara?!
Kanske inte jättepigg! Men jag hoppas verkligen att jag inte kommer helt skörd!
Har varit duktig och ätit en banan och klunkat en hel del vatten sedan hemkomsten! Känner mig vääääldigt nöjd!
:S

Tyckte, när vi var på väg ut vid tio, att de va jävligt tidigt! Men men, de e ju bara juldagen en gång om året!
Och vi härdade ut, enda till stäningning! :D
De va länge sen kan jag ju säga, att man va ute till 3!
Kände mig som en pensionär på stället, när jag vid halv tolv funderarde på att dra mig hemåt!
Men ack så fel jag hade, dansgolvet drog igång igen och sen va det bara att köra på. Vips va klockan 02.45 och jag önskade att dom skulle ha öppet lite längre! :D

Medelåldern va väl 18. Kul! Värsta köttmarknaden. Haha.
Men när vi väl kommit över värsta chocken fungerade dansgolvet precis som ett vanligt dansgolv! Haha

Sov gott!
Kommer nog slockna vid direktkontakt med kudden! :D

Kameran gick sönder också.... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0