Färdigjobbad!


Firar första skolfria helgen med att jobba lite istälelt!
Gör mig absolut ingenting, tjänar ju sådär skönt bra på helgerna! :D
Mums med lite extra pengar efter jul!
Det var nog över en månad sen jag jobbade sist så lite ringrostig va man. Hade till och med med mig min lilla fusklapp! haha
Fram till kl.20.30 flöt de på bra med folk men sen var de som om folket bestämde att "Nej, nu stannar vi hemma!"
Tror vi hade 5 kunder mellan 20.30 och 22.00!
Inte för att det gjorde mig nåt. Fick plocka upp godis istället. Började med Ahlgrens Chokladspashade bilar. Usch ,dom va överallt, e redan trött på dom och jag har inte ens smakat!
Sen gick jag över på Bridgeblandningen och gissa vad som gömde sig längst ner i en låda om inte en trasig påse! Mums! :D Till personalens förtjusning gick denna påse inte att laga på något sett och var dömd till att bli uppäten!
Efter en liten godispaus rullades den stora Paradisaskpallen ut och det var bara sätta igång att stapla Paradisaskar.
Jag hade precis insett att allt skulle få plats på hyllan när jag såg DEN. Den bara låg där, underst i ett hörn, alldeles ensam och övergiven! Det var en mosad Paradisask! Woohoo!! De e inte alla gånger man hittar två trasiga påsar/askar på en timme! :D
Mumsade glatt på lite Paradischoklad med kollegorna, insåg att jag började må lite illa av all choklad och vips så var de dags för stängning! Ett mycket drägligt arbetspass! :D
Dessutom cyklade jag hem, så nu har jag säkert gjort av med nästan hälften av alla chokladkalorier! Haha

Dags att sova och drömma om praliner! Repris imorrn kanske! :P
Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0