Inte allför jävlig...

Vaknade vid 9 och försökte resa mig upp. Det gick inte så bra!
Vinglade fram och tillbaka till toan, två glas vatten senare sov jag gott igen!
12.46 vaknade jag igen och kände mig betydligt piggarre.
Nu har jag till och med käkat lunch, duschat och klätt på mig!
OCH jag har inte ont i huvudet eller någon annanstans i kroppen. Måste varit den där bananen innan jag gick och la mig som gjorde susen! :D

Dags att pysa iväg till middag hos morbror och småkusinerna strax!
Skulle egentligen bara vilja ligga hemma och kolla på simpsons. Men de blir nog inte så sent där borta. Får ta igen mig med en film när vi kommer hem. :)

Stolt över att jag faktiskt inte e speciellt bakis. Med tanke på hur mycket jag fick att dricka igår!

Tjing tjong :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0