Julen är här! Och är på väg bort...

Och så var julafton förbi och kvar är juldagen och annandagen.

Om julafton går i familjens och släktens tecken är juldagen en riktig partajkväll med alla vänner! Och om man då utnyttjar denna kväll till fullo så brukar annadagjul vara en dag då man mest ligger till sängs och kanske rör sig mellan tv:n, kylskåpet och sängen! :D
Jag har redan kollat in tv-tablån för imorrn! Och de finns ju en hel del filmer att trycka sig igenom.
MEN, det ända som kommer visas på min tv imorrn är simpsons! 6:an kör ju ett Simpsons maraton från 11-23! Klockrent en dag som imorgon! Dom måste ju ha tänkt på att stora delar av befolkningen kommer vara sådär skönt bakis imorrn! Haha

Strax middag, men innan det ska jag bestämma vad jag ska ha på mig ikväll! Tänk om man kunde vara utan beslutsångest?! men vad skulle jag då klaga på? haha

Och så måste jag inventera mängden dricka i förrådet.... :D
Dags att sätta igång, de e ju några hyllor! haha

Festa loss ikväll! Lev som om detta var sista kvällen i ditt liv! Tänkte jag försöka mig på iaf! :D

Tjipp och hej leverpastej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0