Pensionärsvarning?!

När man kommer på sig själv med att känna sig jävligt nöjd och tillfreds med sig själv över att hänga upp julgardinerna, då bör man fråga sig hur gammal man är! Och svaret borde vara nånstans över 60!
Är man inte över 60, lr inte över 40.... lr till och med inte över 30 då bör man genast slita ner julgardinerna, gömma dom i en låda längst in på vinden och inte ta fram dom på minst 20 år!
Kan misstänkas att jag möjigtvis i ett sockerrus hängde upp julgardiner idag och nånstans i detta höga tillstånd på socker kände mitt ganska nöjd!
Självklart så är det inte så!!!!
Och hade det nu varit så hade jag blivit en aningen skrämd för mig själv, men insett att det var för jobbigt att ta ner dom nu när jag äntligen bestämt mig för att överhuvudtaget ha gardiner i förnsret. Och därför valt att ha dom kvar.
Som sagt, OM det nu hade varit så!

Annars då? Kollade på Snygg, sexig, singel nyss och garvade arslet av mig till deras kuk-sång! "To big to fit in here, to big to fit in here..." Haha
Har kommit fram till att jag ska ha ett nyårslöfte! Äta mindre godis, bullar, kakor i veckorna och kanske svulla liiite mindre på helgerna. Men bara kanske. Och för att jag ska ha en chans att hålla detta snart invigda nyårslöfte har jag redan börjat äta lite extra av godsakerna jag har hemma! Jag menar, jag åker ju hem över jul så de e ju dumt om allt här skulle ligga och bli dåligt! Tänk på barnen i Afrika liksom! Haha

Vill, vill, vill göra så mycket saker!
Kustbevakningen dröjer med att ge svar om rekrytering 2010! Bajs på dom!
Plugga lite utomlands kanske?? Lr jobba??

Saknar redan familjen på Baracken! Hur ska jag stå ut till efter nyår med att träffa alla igen??!
Får trösta mig med mina underbara tjejor som också kommer hem till Tälje! :D

Nu ska jag sova! Ruggit pensionärstidigt en fre! Men vad fan, har slitit med btongandet hela dagen. E slut som ett djur!! :D




Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0