Slipar på nyårslöftena...

Så var det dags igen! Nyår! Ett nytt år. Fullt av förväntningar och hopp.
Ett nytt år betyder också att man blir ett år äldre. Men att fylla 23 några dagar efter nyår känns rätt lugnt. "De e ju ingen ålder att oroa sig över", som farmor sa! Haha.

Förra året avlade jag inga nyårslöften och inte året innan det heller. Kan ha varit för att jag visste att jag inte skulle hålla dom. Hehe
Men nu är det dags! Nästa år ska banne mig bli ett jävulskt bra år! Det känns så bra att jag redan bestämt det, för då kommer liksom inte mina beslut påverka det, jag redan bstämt, så mycket, Smart va!!? :P

Här kommer mina nyårslöften hittills:
1. Börja dansa Salsa!
2. Börja spela innebandy!
3. Sluta äta godis och fikabröd på vardagarna.

Den där sista kan jag kanske behöva lite hjälp med. hehe. Så om ni nångång skulle se mig med en godisbit eller annat kaffebröd i handen under en vanlig vardag. Tveka då för all del inte att gå fram och slå den ur min hand! Just do it!

Idag gick jag fram och tillbaka från jobbet. Tar typ 50 min enkel väg. E helt slut i benen! Haha. Bra kondis man har! ;)
Ska göra samma sak imorrn också! Om dom inte mirakulöst plogat alla cykelvägar under natten!

Årets bästa julklapp: Våffeljärn! Provade det idag. Gudomligt!! :D
Årets skummaste/knasigaste: En teleskop grillpinne! Haha

God natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0