Tjolahopp!

Söndagsmys! Otroligt underskattat. Dagen till ära ska jag inte göra många knop. Kanske inte ens lämna lägenheten. Behöver jag frisk luft finns ju balkongen! :)
Att baka muffins är en konst och idag ska jag tygla den konsten ännu lite mer i steget mot att bli muffinsmästare! haha
Till slut har jag tagit över hela världen och tvingar alla att lyda mig geno mina beroendeframkallande muffins! Moahahahahaha! No one can stop me! HAHAHAHAAAAAA!
Kanske blir lite pepparkaksbak också, har en deg att göra slut på. Om jag inte äter upp den istället vill säga. hehe

Till dagens mest tråkiga aktivitet, skriva uppsats. Blä! Får helt enkelt baka muffins först så jag kan trösta mig lite med dom medan jag sitter och skriver sedan.
Viktigt att inte glmma bort mitt nya pussel som ligger och väntar otåligt på storarumsbordet! Bra att ha, så kan jag pausa lite från dagens annars så ansträngade arbete! :D

Kort sagt, en väldigt trevlig söndag! :D
Tjipp tjopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0