Att cykla i minus 15 grader!

Dag 10 på de nya matvanorna! Arbetet går framåt, har bara fuskat en gång den här veckan. Det va igår, åt en liten bit muffins på SMG mötet. Fy mig. Hehe.
I brist på pengar och tid, men mest pengar, har gjort att jag inte pallrat mig iväg och köpt gymkort än.
Som "straff" för detta cyklade jag fram och tillbaka från sätra idag! Och idag råkade de vara typ -15 grader ute!
Härligt med lite fläktande vind i kylan! Haha. Sanningen är den att de var ganska mysigt att komma ut och röra på sig. Har ju varit toppen väder hela dagen, så när jag cykla dit låg solen på bra. Desto mörkare var de när jag cykla hem! hehe

Kommer helt klart att ha träningsvärk imorrn. Har hjälpt Linus att flytta idag. Visserligen skulle han bara några portar bort, men efter tio "upp-hämta-ner-ut-in-upp-ställa in" är man rätt slut! Nu blir de till att ta en varm dusch innan middag ska lagas. Lite senare bär de iväg till södra slottsgatan för inflyttningsfest hos Rutan! :D

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0