Bakis Dag 5!

Dag 5: Vaknar med sjuk huvudvärk och sådär härligt illamående. Drack bara två cider på puben igår, men de räckte tydligen! Heeeelt sjukt! En typisk "Jag ska ALDRIG mer dricka" morgon! Usch, jag ville bara glida ner i ett hav av mjuka duntäcken och bara ligga och gro. Haha
Pallrade mig till sist upp för frukost och konstaterade att de bara var att gå och lägga sig igen! 
Jag som skulle pluggat med Martina! Tenta på tis och jag har verkligen inte pluggat. :S
Äsch, orkar inte riktigt tänka på de just nu. Ångesten över att jag inte pluggat idag får jag ta hand om imorrn!

Längtar till middagen. Idag vankas avacadosoppa och pannkakor. Hur gott som helst!
Imorrn e tillbaka till vardagen, inget mera svullande! :D Känns bra, ska gå och köpa gymkort på friskis i veckan.
Back to the good old days med platt mage och fast rumpa! Hahaha

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0