Det nya året har börjat!

God fortsättning på er alla!
Det nya året är här. Och givetvis har man passat på att avge nåt litet löfte. I äkta "jävlar anamma" anda bestämde jag och pojkvännen att när skolan började (i onsdags) så ska vi gå in på en hård diet! Så man kommer i form! Beach 2009 vettu! Hård men rättvis! Reglerna är att inte äta skräpmat i veckorna, bara godis på lör! Haha
Kanske inte jätte hård. Men iaf så man blir av med den där härliga lilla julbulan, lr i mitt fall höstbulan! haha
Vi har gått ut hård med pastasallad och en massa vatten!

Dag 3: Vi spenderar dagen och kvällen hos mina föräldrar i Södertälje eftersom min far fyller 50.  Under kvällen kommer det fram att min käresta redan hunnit fuska! Första dagen på vår så kallade diet åt herrn Pizza!
Där ser man!!!

Dag 4: Så trött så jag håller på att svimma! Släpar hem en snowboard och skor på cykeln. Kommer hem till svinen som bajsat ner överallt. STÄDA!! Woohoo! Cyklar till Linus, ännu tröttare! Äter middag (Karrékotlett, kroketter o wok), Mums!! Inte lika trött längre! Vilar en stund och är nu sjukt taggad inför 25års kalaset som väntar senare ikväll! :D

De va allt för idag!
Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0