Mums vilken dag!

Vilken underbar vårdag det var idag!

Det e inte ofta det är sådana dagar nuförtiden! Du vet, sådana där dagar när det är så mysigt att cykla ute i solljuset att man bara vill fortsätta hur länge som helst! Man liksom blir lite besviken när man kommer fram, hem, och måste inse att man är på väg in, bort från denna mysiga solen!

Och jag ska flytta!!! :D Linus och jag ska flytta ihop! Vuxenpoäng på den du! Haha.
Ska bli skit kul. Har fått en liten 2:a här på midgårdslunden, några hus bort.
Får nycklarna den 1 maj, can't wait!

Badade marsvinen idag, dom har dragit på sig nån ohyra. Så nu ska jag bada dom var 3:e dag, tio gånger.
Man va ju inte direkt poppis efter dusch nr.1. Efter de följde schamponering med värsta special schampoot och sedan dusch nr. 2. Sedan va de bara att torka! Haha. Fan vad dom såg roliga ut!!!
De sjuka var att man verkligen märkte att dom va sura på mig. Försökte fjäska lite med gurka och tomat (och dom älskar gurka och tomat), men icke sa nicke! Dom satt där under handduken och tittade surt på mig!! Hahaha.

Har skickat in en massa sommarjobbs ansökningar idag! Hoppas, hoppas, hoppas man får nåt!
Har till och med hunnit till gymet med Vickan också, känner mig lite duktig!! :)

Ska ta och läsa några sidor i "Nordiska träd och träslag". Dröjer nog inte länge innan jag sover! Zzzzzz...

Tjipp Ohoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0