Intressant helg... :P

Vilken helg!!!
Helt galen!! Sjukt kul! :D
Började i fredags med samling på Baracken för avfärd mot GOK-stugan för ett glatt och förväntansfullt gäng.
Väl där portionerades en stor dunk vin ut i pet-flaskor som ställdes ut i skogen på en väl vald bana.
Därefter drogs VIN-orienteringen igång.
Mitt lag vann!! Mycklet stolt! Bra jobbat David och Felicia! Bra teamwork!! :D
Vi gick i mål utan tvekan först av alla! 15 min senare är det mesta en dimma.
Fan ta Topias vin! Haha

Strax innan 22 kom en snäll Alexander Paus ut och skjutsade hem mig då jag tyckte att jag fått nog... fortfarande vääääldigt mycket vin i lilla kroppen. Hehe.
Kommer hem och upptäcker att telefonen inte velat följa med hela vägen hem.... Hmm... Orkade inte bry mig mer då. Stoppade i mig några liter vatten, en ananas och en macka! Runt tolvslaget va jag nästan nykter igen!! haha

Vaknade igår inte alltför sliten... kanske...
Eftersom jag fått skjuts hem var det bara käka frukost lite snabbt och sen promenera ut till stugan drygt 5 km bort!
Jätteskönt när man inte e 100% på topp! haha

Väl där höll vi i vårat möte, lr rättare sagt mötet var i full gång när jag kom dit och efter 15 min va vi klara!! haha
Sen blev det pyttipanna till lunch och jag grillade en chorizo över den öppna spisen. Mums!
Dags för en power-nap. Jag och Rutan kröp ihop på hennes luftmadrass och sov gott i ca. 1 timme. :)

Senare grillades det världens godaste hamburgare och drickat hade börjat flöda än en gång!
Vid det här laget var flera deltagare bra dragna... IGEN! :P
Topias gjorde årtiondets vurpa. En riktig faceplant rakt ner i leran!! HAHAHA!! Sjukt kul! Vi garva så vi höll på att kissa på oss!!! Topias såg mindre nöjd ut med lera över halva kroppen och ansiktet! HAHAHA
Själv fick de räcka med några cider... har hittat en ny favorit. Somersby Äpple cider! MUMSIGT!
Kröp i säng runt tolv... .sov gott på madrassen... vaknade dock några gånger och var tvungen att ta på mig mer kläder. Vart ganska kallt!

Imorse väntade städningen! Woohoo! Allt skräp och överbliven mat proppades in i Davids bil som kördes till Baracken medan resten av oss nöjt cyklade hem till en väntade dusch och mysstund på balkongen!
Har fått lite färg faktiskt... :D

Nu håller jag tummarna över att askmolnet över Europa ska lyfta och jag ska få flyga till Mallorca på ons!!

Dags för filmkväll! :D
Tjipp tjopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0