Loppis-lördag! :D

Så var det lördag igen! :D
Och ni vet ju va de betyder, LOPPIS!!! haha
Jag, Cia och Maria samlades förväntansfulla utanför Ria klockan strax efter tio imorse.
Sen begav vi oss in i havet av prylar, kläder och möbler för att komma ut helskinnade med en hel del saker rikare. Själv hittade jag en skrivbordsstol och en klänning. :)
Vidare mot Erikshjälpen där det rådde en aningens anarki! Armbågade oss fram i högar av dukar och en djungel av tavlor! Kom därifrån med en till klänning/städrock. Hur kul mönster som helst på. Ska göra nåt kul av den! :D

Dags för en sväng på systemet! Mycket trevligt besök!
Sen blev det varsin macka på Café Pezzo. Ytterst trevligt ställe. Förutom gubben som röck i handtaget när jag va på toaletten! haha. ;)

Igår invigdes bastun i mitt hus! Lr rättare sagt, jag invigde den! hehe
Rut, Markus och Cia tittade förbi och i en hel timme pinade vi oss i den varma bastun! Dock en mycket mysig bastu-stund! :)
Sen blev de äppelpaj, ostbågar, chips, 2,25% päroncider och jag lärde mig spela Plump! :D

Snart dags att fixa till sig för den stundande inflyttningsfesten som jag tror, kommer bli alldeles kalas!! :)

Tjipp tjopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0