Plugg 1 timme, sova 1 timme

Oj vad denna torsdag inte alls blev särskilt effektiv!
Hade tänkt att jag skulle va jätte seriös och pugga hela dagen. Få en massa gjort som jag borde gjort för länge sen!
Och fira kvällen med Kvalborg på baracken för att jag varit så duktig...
riktigt så blev de inte.. hehe
Började bra med att jag satte mig med den förbannade skisstekniken som jag har några kompletteringsuppgifter kvar på. Gjorde en, blev skitkass, vart förbannad och satte mig vid datorn istället!
Sen bestämde jag mig för att ta lite nya kort på lägenheten och lägga upp på FB.
Fastnade på msn en stund och insåg vilken dålig disciplin jag har. Lr bristande motivation! haha

Drog ut på en löprunda för att kunna koncentrera mig lite bättre.
Käkade lunch och tog tag i det tunga häftet från Entreprenörskapskursen. Läste i 1 timme och plöjde mig igenom en hel del faktikst. Blev jättetrött och tog en powernap som råkade bli 1 timme! haha

Nu sitter jag och funderar på om jag ska börja laga mat. Magen har börjat kurra igen!
Tror jag ska göra hamburgare, hade både hamnburgarbröd och burgare hemma och lite grönsaker. För att inte tala om det viktigaste: Hamburgerdressing!!! :D

Så här god kommer min också bli! kanske.... hehe


När jag googlade efter en mumsig bild på en hamburgare kom den här upp!!
Kul klänning!! hahaha



Pratade med mammsen nyss och kom på att jag ju har bugg idag!! Hade helt glömt bort de!!! Tur att jag blev påmind!! :D

Dags för käk!!

Tjipp o hej så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0